26.-27.2. 2020 Ooppera- ja kulttuurimatka Tampereelle

CARMEN HURMAA TAMPEREEN OOPPERASSA ENSI VUONNA – MARCO BJURSTRÖM OHJAA OOPPERAKLASSIKON!

Tampereen Oopperan vuoden 2020 oopperatuotantona nähdään Georges Bizet’n CARMEN.

Nimiroolin esittää mezzosopraano NIINA KEITEL, joka lauloi Carmenina menestyksekkäästi viimeksi Bonnin oopperassa Saksassa vuonna 2017. Don Josén roolin laulaa ARTURO CHACÓN CRUZ. Meksikolaistenori on vuoden 2005 Operalia-laulukilpailun voittaja. Micaëlan roolissa nähdään muun muassa Jaakko Kuusiston Jää-oopperan pääroolissa ihastuttanut MARJUKKA TEPPONEN ja Escamillona baritonisuosikki TOMMI HAKALA.

Menemme bussilla Tampereelle ja majoittaudumme Lapland-hotelliin, joka sijaitsee aivan Tampere-talon läheisyydessä. Ennen oopperaa nautimme hotellissa päivällisen, minkä jälkeen siirrymme seuraamaan oopperaa Tampere-taloon.

Seuraavana päivänä lähdemme aamiaisen jälkeen opastetulle Tampereen kiertoajelulle , minkä jälkeen vierailemme Sara Hilden-taidemuseossa.  Sitten suuntaammekin jo kotimatkalle.

Matkan hinta 265 € sisältäen matkat, oopperalipun, päivällisen ja yöpymisen Lapland-hotellissa sekä Tampereen kiertoajelun ja vierailun Sara Hilden-museossa.

ILMOITTAUTUMISET 31.10.2019 mennessä

Leena Kormi , leena.kormi(at)fimnet.fi, puh.0400937017

Maksun eräpäivä on vasta 31.1.2020.

Lähtö Jyrkilän talli 11.00, Kotkansaari 11:15, Karhula 11:30