Tietoja matkojen ja tapahtumien järjestelyistä

Tapahtumat ovat tarkoitetut jäsenistöllemme. Jos tuttavasikin haluaa lähteä mukaan, kutsu hänet jäseneksi. Jäsenmaksumme on 25€/vuosi. Liittyminen tapahtuu helposti klikkaamalla "tästä"

* Kun päätät osallistumisesta, ensimmäinen toimenpide on ilmoittautuminen matkanjohtajalle tai järjestäjälle

Näin varmistaudut, että mahdut mukaan.

Ilmoita myös, mistä nouset bussiin!

* Osallistumismaksu suoritetaan sitten ilmoitettuun eräpäivään mennessä Kotkan seniorien tilille

FI30 5172 0240 0230 94

Viestikohtaan matkan tai tapahtuman nimi ja päivämäärä.

Tiedottaminen

Tiedotamme toiminnastamme kotisivuillamme ja myös muilla nettisivuillamme. Lisäksi lähetämme sähköpostitse viestejä tulevista tapahtumista. Ilmoittelemme myös vaihtelevasti lauantaisin kaupunkilehti Ankkurin järjestöpalstalla.

Tietoja matkoista ja tapahtumista

Yhdistyksemme matkat ja tapahtumat ovat tarkoitettu jäsenillemme. Mikäli paikkoja jää, voivat muiden senioriyhdistysten jäsenet osallistua.

Kaikki matkat ja tapahtumat on esitelty yksityiskohtaisesti kotisivuillamme.

Matkabussiin noustaan joko Jyrkilän tallilta, Kotkan tai Karhulan linja-autoasemalta sekä tarvittaessa pikavuoropysäkeiltä.

Ilmoittautuminen

Osallistumisen ensimmäinen toimenpide on ilmoittautuminen matkanjohtajalle tai järjestäjälle, mieluiten sähköpostitse. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrotaan myös lähtöpaikka. Tämä on tärkeä tieto, koska näin  matkanjohtaja voi varmistautua, että kaikki ovat saapuneet. Huom! Maksaminen ilman ilmoittautumista ei takaa, että matkalle mahtuu mukaan, koska tällöin tieto ei tavoita matkanjohtajaa ajoissa.

Senioriliiton kotisivuilla ja jäsenlehti Patinassa on tietoja matkoista, joille jäsenenä voi osallistua. Samoin Kotkan eläkeläisjärjestöjen yhteistyötoimikunta järjestää matkoja, joista ilmoitellaan kotisivuillamme.

Maksut

Osallistumismaksu maksetään ilmoitettuun eräpäivään mennessä pankkitilille;

Kotkan seniorit ry, FI30 5172 0240 0230 94

Viestikohdassa mainitaan tapahtuman nimi ja päivämäärä.

Maksun yhteydessä ei ilmoiteta bussiin nousupaikkaa vaan se mainitaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Peruutus

Ilmoittautuminen on sitova maksun eräpäivän jälkeen. Jos joudut perumaan osallistumisen, ota välittömästi yhteyttä matkanjohtajaan tai järjestäjään. Jonotuslistalta saattaa löytyä lähtijä, jolloin osallistumismaksu palautetaan. Muuten osallistumismaksu palautetaan vain ns. ylivoimaisen esteen sattuessa.

Museokortti

Vierailemme usein kohteissa, joissa museokortti on voimassa. Tällöin kortin haltijan tulee ilmoittautumisen yhteydessä mainita kortistaan, jolloin  vierailukohteen myöntämä hyvitys vähennetään osallistumismaksusta.

Kortti on oltava mukana vierailukohteessa ja esitettävä siellä kassalla.

Vain ilmoittautumisen yhteydessä mainitut kortit voidaan huomioida, jälkikäteen palautuksia ei suoriteta.

Matkavakuutus

Osallistujalle suositellaan peruutusturvan sisältävää matkavakuutusta.

Matkailutoimikunta / M Baldauf-Pulkkinen

Päivitetty 5.9.2019