Jäsenkutsutilaisuus 27.1.2023

Vilskettä Kotkan seurakuntakeskuksessa 27.1.2023

Kotkan seniorit järjesti tutustumistilaisuuden 2022/2023 jäseneksi liittyneille sekä jäsenyyttä harkitseville Kotkan seurakuntakeskuksessa perjantaina 27. tammikuuta. Tilaisuutta isännöi Kotkan senioreiden hallitus.

Paikalle ilmestyi ilahduttavan suuri joukko jäseniä ystävineen, sekä myös melkoisen monta varapuheenjohtajamme Heikkilän Pekan ideoiman, näyttävän ilmoituksen houkuttelemaa kiinnostunutta. Väkeä oli niin paljon, että pullat meinasivat loppua kesken, mutta emäntätoimikuntamme pelasti tilanteen ammattitaitoisesti, kuten aina.

Tunnelma oli innostunut ja hyväntuulinen. Osallistujat saivat kuulla yhdistyksemme taustoista, toiminnasta ja tapahtumista. Myös käytännön vinkkejä annettiin mm. siitä miten ”surffailla” kotisivuillamme.  Vastavuoroisesti saimme palautetta ja toiveita – sekä ilahduttavan monta uutta jäsentä, tilaisuudessa ja välittömästi sen jälkeen liittyi yhdistykseemme 16 uutta jäsentä!

Yhdistyksellemme sekä erityisesti sen tarjoamalle toiminnalle ja yhteisöllisyydelle on selkeä tilaus, nyt kun ihmiset taas alkavat uskaltaa liikkua.  Jäsenhankinta tulee olemaan tärkeä osa toimintaamme vuonna 2023 ja kutsummekin kaikkia jäseniämme osallistumaan ”talkoisiin” – seuratkaa kotisivujamme ja sähköposteja!