Kuvia 2021

Vuoden 2021 tapahtumia. Klikkaa kuvaa, tai valitse vasemmalta tapahtumaluettelosta, niin pääset tapahtuman kuvagalleriaan.

Joululounas 8.12.2021

Joululounas oli jälleen ravintola Keisarinsatamassa Metsolassa. Senioreita oli mukana 87. Väistyvä puheenjohtaja Kari Rämä kiitti jäähyväispuheessaan kaikkia vuosien varrella toiminnassa mukana olleita senioreita hyvästä yhteistyöstä ja toivotti yhdistykselle menestystä tuleville vuosille.

Kotkan Laulumiehet johtajanaan Mikko Hauhia ilahduttivat senioreita jouluisilla lauluillaan. Yhdistys kukitti ravintolan pitkäaikaisen yrittäjän Anne Savosen, kun toiminta siirtyy vuodenvaihteen jälkeen Restelille.

Joulukirkko Kotkan kirkossa 2.12.2021

Puheenjohtaja Kari Rämä toivotti seniorit tervetulleiksi ensi kertaa järjestettyyn joulukirkkoon. Pastori Maarit Alhosaari piti jumalanpalveluksen, hän ja kirkon vahtimestari Timo Lahtimo esittivät yksinlaulua kanttori Liisa Väisäsen säestyksellä ja Hannu Toivonen luki jouluevankeliumin. Yhdistys tarjosi kirkkoväelle kahvit.

Tuokiokuvia joulumyyjäisistä ja kuukausitapaamisesta 16.11.2021

Kuvataitelija Olavi Heino kertoi taiteilijuudestaan Kotkassa sekä kirjallisesta ja musiikillisesta tuotannostaan.

Narsissien istutusta Merituulentien varrelle 27.10

Kuukausitapaaminen, Jari Järvelän esitys ja syyskokous 19.10.2021

Kuukausitapaamisessa kirjailija Jari Järvelä kertoi kirjastaan Aino A ja iso joukko senioreita oli tullut kuuntelemaan mielenkiintoista esitystä. Esityksen jälkeen jaettiin ansioituneille jäsenille hopeiset ja pronssiset ansiomerkit. Syyskokouksessa valittiin mm. hallituksen jäsenet vuodelle 2021. Uudeksi hallituksen ja yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Mirja Baldauf-Pulkkinen.

Kuukausilounas ja Kotkan ruusu-musiikkinäytelmä kaupunginteatterissa 2.10.2021

Ennen esitystä nautittiin kermaisesta lohikeitosta teatterin ravintolassa ja näytöksen väliajalla juotiin korvapuustikahvit toisen kerroksen aulassa. Seniorit pitivät erityisesti lauluosuuksista näytelmässä.

Kuukausitapaaminen 21.9.2021 Seurakuntakeskuksessa

Kotkan kaupunkisuunnittelujohtaja Markku Hannonen kertoi tapaamisessa kantasataman kehittämisestä.

Kesäpäivätapahtuma Puistolan kentällä 5.8.2021

Kesäkävelyitä 2021

Taukokuva Petäjäpirtin lenkiltä.

Myräkässä Tulikukolta Kuusiseen.

Valtakunnallinen seniorikävely Kotkassa 6.5.2021

Tangon taikaa Harjun Hovissa 9.7.