Ota yhteyttä  ja kerro   toiveistasi

Suomi 100 – Kotkan seniorit ry 45

Suomen 100- ja Kotkan senioreiden 45-vuotis juhlavuosi on meneillään. Suomen juhlavuotta juhlistettiin yhdistyksessä kesäkuussa Kymenlaakson kansallisen senioripiirin kesäpäivänä Rankissa.

Yhdistyksen 45-vuotista taivalta juhlittiin syyskuun kuukausitapaamisen yhteydessä 19.9 ja juhlimassa oli 110 senioria.

Tiedotus

Tiedotamme toiminnastamme jäsentiedotteissa, jotka lähetetään kaksi kertaa vuodessa. Lisäksi ilmoittelemme useina lauantaina kaupunkilehti Ankkurin (linkki näköislehteen) järjestöpalstalla.

Tietoja matkoista ja tapahtumista

Yhdistyksemme matkat ja tapahtumat ovat tarkoitetut ensisijaisesti Kotkan seniorien jäsenille. Toissijaisesti tulevat muiden yhdistysten jäsenet ja näiden jälkeen mahdolliset ulkopuoliset. Matkabussiin noustaan joko Jyrkilän tallilta sekä Kotkan tai Karhulan linja-autoasemalta, tarvittaessa myös pikavuoropysäkeiltä. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä, mistä tulet bussiin.

Bussiaikataulut julkaistaan jäsentiedotteessa, kotisivuilla ao. matkan yhteydessä tai ne saa matkanjohtajalta. Niitä ei enää mainita Ankkurin ilmoituksen yhteydessä.

Senioriliiton kotisivuilla on tietoja jäsenyhdistysten ja senioriliiton matkoista, joihin yhdistyksemme jäsenet voivat osallistua.

Kotkan eläläisjärjestöjen yhteistyötoimikunta järjestää matkoja, joista ilmoitetaan kotisivuilla.

Museokortti:

Mikäli museokortin haltija haluaa hyödyntää korttinsa sellaisen hyväksymässä kohteessa, tulee siitä mainita ilmoittautumisen yhteydessä matkanjohtajalle. Tällöin hän voi vähentää ao. kohteen myöntämän hyvityksen osallistumismaksustaan. Kortti on oltava mukana matkalla ja se on esitettävä käyntipaikan kassalla. Vain ilmoittautumisen yhteydessä mainitut kortit voidaan huomioida, jälkikäteen ei palautuksia suoriteta.

Peruutukset

Kun kotimaille suuntautuvalle matkalle tai retkelle on ilmoittauduttu ja matka on maksettu, on ilmoittautuminen sitova. Jos kotimaanmatkan joutuu peruuttamaan, on syytä ottaa heti yhteyttä matkanjohtajaan. Jos matkalle on jonotuslista, uusi tulija löytyy. Peruutuksen tehnyt voi yrittää hankkia tilalleen toisen tulijan. Jos peruutuksen syy on ylivoimainen este kuten sairastuminen, matkan hinta maksetaan takaisin.

Matkavakuutus

Erityisesti ulkomaanmaille suuntautuvilla matkoilla on syytä olla matkavakuutus, jossa on peruutusturva. Senioriliitolla ja yhdistyksellä ei ole ryhmämatkavakuutusta jäsenistöä varten. Jos matka on matkatoimiston järjestämä, henkilökohtainen matkavakuutus korvaa peruutuskulut.