27.5.2020 - Päivämatka Viipuriin

27.5. LOPPUKEVÄÄN PÄIVÄMATKA VIIPURIIN

TULE MUKAAN, lähdemme  Jyrkilän bussilla  aamulla varhain liikkeelle.

Rajamuodollisuuksista selvittyämme  siirrymme rahanvaihtoa varten ja nauttimaan omakustanteiset kahvit Viipurin Veikoille. Suomenkielellä pärjää!                                                Noin klo 10.30 jatkamme kohti VIIPURIA, jossa teemme ensin pienen kaupunkikierroksen ja sen jälkeen lounastamme perinteisessä ESPILÄSSÄ, joka on uudelleenrakennettu vanhan ravintolan malliin.  Lounaan jälkeen on ostosaikaa, käydä esim.vanhassa kauppahallissa ja uudessa ostoskeskus Karusellissa, jossa riittää ostettavaa.

HUOM! Nykyisten EU-säädösten mukaan liha- ja maitotuotteiden ja tuorehedelmien ja vihannesten tuonti on ankarasti kielletty!!!

Paluumatkalle lähdemme noin klo 16.

SITTEN ASIAKIRJOISTA;

Vaihtoehto I: Jos sinulla on jo oma viisumi, niin asia on sillä selvä.

Vaihtoehto II:  Ryhmäviisumia enää käytetä vaan sen sijaan on uusi E-viisumi. E-viisumin täytössä on ollut ongelmia ja siksi suosittelemme, että sen hankkimisessa käytetään Kymen Matkatoimiston E-viisumipalvelua. Viisumipalvelun hinta on 30€.

Viisumia varten tarvitaan:

- Passin kopio (Passin oltava voimassa 6 kk matkan jälkeen)

- Osoitetiedot ja jos on vielä työelämässä, niin työpaikan tiedot.

- Sähköinen alle 6kk vanha passikuva.

Passin kopio ja osoitetiedot toimitetaan Kymen Matkatoimistolle, osoite Karhulantie 32-34, Karhula, puh. 05-211 1600.                                                                                                                                     Sähköinen passikuva lähetetään suoraan valokuvaamosta matkatoimistolle.

Matkaa varten suositellaan matkavakuutusta. Todistus matkavakuutuksesta on syytä olla mukana, sitä saatetaan kysyä rajalla. Todistuksen saa vakuutusyhtiöstä.

LISÄTIETOJA ANTAA AULIISTI LEENA KORMI, leena.kormi€fimnet.fi, puh. 0400-937 017

Matkan hinta on 65 € ja sisältää lounaan, kaupunkikierroksen ja kuljetukset.                                                        (Viisumikulut maksetaan suoraan matkatoimistolle)

Ilmoittautumiset ja maksu  27.4. mennessä Leena Kormi, leena.kormi@fimnet.fi, puh. 0400-937 017.

Bussi Jyrkilän talli klo 7.30, Kotka klo 7.45 ja Karhula klo 8.00