Jäsenhankintakampanja – toimintaohjeita

Hei seniorikollega!

Onko lähipiirissäsi ystävä tai tuttava, joka on juuri jäänyt eläkkeelle tai joka kaipaisi virtaa, virikkeitä ja harrastuksia elämäänsä? Ratkaisu on yksinkertainen: kutsu hänet jäseneksi Kotkan senioreihin!

Nykyiset seniorit ovat usein aktiivisia ja hyväkuntoisia, minkä vuoksi yhdistyksemme tarjoama monipuolinen toiminta ja retket ovat juuri oikea ratkaisu, jolla täyttää vapaa-aika. Uudet harrastukset sekä ystävät virkistävät mieltä ja ylläpitävät toimeliaisuutta. Ja uudet jäsenet virkistävät ja uudistavat yhdistystä.

Palkkiona jokaisen uuden jäsenen hankkimisesta on ilmainen kuukausilounas. Lisäksi kaikki uusia jäseniä yhdistykseemme tuoneet osallistuvat vuoden lopulla järjestettävään arvontaan, jossa palkintona on ilmainen teatteriretki tai tapahtuma.

Lisätietoja kotisivuiltamme Kuukausitapahtumat ja kuukausilounaat -osion alta.

Kysymyksiin vastaavat mielellään jäsensihteeri Anne-Marie Illiminsky, illiminsky56@gmail.com, puh. 050-52601305 ja puh.joht. Mirja Baldauf-Pulkkinen, mirja.baldauf@gmail.com, puh.044-5004 805.

Annetaan yhdessä hyvän kiertää - tuo ystäväsi senioreihin!

Kotkan seniorit ry

Tässä seuraa ohjeita, miten toimia, kun olet saanut uuden jäsenen houkutelluksi joukkoomme.

Ilmoita sähköpostitse jäsensihteeri Anne-Marie Illiminskylle – illiminsky56@gmail.com – seuraavat tiedot:

o   Oma nimesi ja yhteystietosi

o   Uuden jäsenen nimi, osoite, yhteystiedot myös sähköpostiosoite ja puhelinnumero

o   Päivämäärä, jolloin jäsenhankinta tapahtui

o   lähetä sähköposti jäsensihteerille

Uusi jäsen voi tehdä jäsenhakemuksen kotisivujemme https://kotka.senioriyhdistys.fi etusivulta löytyvän linkin kautta.

Jos ongelmia ilmenee tai on kysyttävää - puhelintakin saa käyttää 050 526 1305.

Kun uuden jäsenen tiedot on kirjattu jäsenrekisteriimme, jäsenen hankkinut saa kiitoksena yhden lounaskupongin per uusi jäsen.