Maaliskuu 2024

Tiistaina 19.3.2024 klo 14.30 maaliskuun kuukausi-tapaaminen Kotkan seurakuntakeskuksessa, Mariankatu 14 Kotkansaarella.

Vaalimaan rajavartioaseman päällikkö, kapteeni Jenni Kinnunen kertoo toiminnasta raja-asemilla tämän hetken määräysten ja rajoitusten puitteissa.

Maaliskuun kuukausilounas 20.3.2024

HUOM: RETKI SIIRTYY MYÖHEMMÄKSI LAKON VUOKSI!

Opastettu Kotka-Hamina satamakierros – keskiviikko 20.3.2024

Hamina-Kotkan satama on Suomen suurin täyden palvelun yleissatama eli se pystyy käsittelemään kaikkia lasti-/liikennetyyppejä kuten kontteja, RoRoa, nestebulkia, kuivabulkia, Loloa, kaasua, projektilasteja sekä kansainvälistä risteilyliikennettä.

Pääsemme pitkästä aikaa opastetulle kierrokselle tutustumaan tähän kotikaupungillemme tärkeään, jopa legendaariseen työnantajaan. Oppaanamme toimii Projektipäällikkö Petra Cranston, joka on tullut tutuksi Hamina-Kotkan risteilyliikenteen uranuurtajana. Ammattinsa puolesta hänellä on monipuolinen tietämys Hamina-Kotkan sataman toiminnoista.

Aloitamme kierroksen Kotkan satamassa, josta jatkamme lounaalle Haminaan.  Ravintola Portinpielessä nautitun lounaan jälkeen tutustumme Haminan satamaan.

Matkaa teemme Jyrkilän linja-autolla, matkustajia mahtuu mukaan 45. Matkaan lähdemme klo 10:30 – takaisin lähtöpaikassa olemme noin klo 15:30.

Bussiaikataulu: 10:30 Jyrkilän talli/Aittakorpi – 10:40 Karhulan linja-autoasema – 10:55 Kotkan linja-autoasema

Ilmoittautuminen tämän linkin kautta tai Anne-Marie Illiminskylle viimeistään 5.3.2024

Matkan hinta on 33 €/hlö sisältäen bussimatkan, opastuksen sekä lounaan.

HUOM! Maksukäytäntömme muuttuu vuodenvaihteen jälkeen. Lasku lähetetään osallistujille sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.