Toukokuu 2024

Tiistaina 14.5. klo 14.30 toukokuun kuukausitapaaminen

Kotkan seurakuntakeskuksessa, Mariankatu 14

Kokoonnumme tänä vuonna vielä toukokuussa kuuntelemaan mielenkiintoista esitelmää lääkkeistä ja luontaistuotteista.

Saamme vieraaksi apteekkari Kirsi Puhakaisen Kauppatorin apteekista.

Hän on otsikoinut esitelmänsä ” Lääkkeiden ja luontaistuotteiden yhteisvaikutus ”.

Totuttuun tapaan aloitamme kahvituksella jo klo 14.00 ja salin puolelle siirrymme klo 14.30.

Tuo ystäväsikin mukanasi tutustumaan meihin ja tapahtumiimme.

Ehkä saamme hänestä uuden jäsenen! Muistathan, että jäsenhankinnasta saa kiitoksena ilmaisen kuukausilounaan.

TERVETULOA !

Tiistaina 21.5. klo 12.00 toukokuun kuukausilounas Merikeskus Vellamossa ja ravintola Laakongissa

Toukokuussa kokoonnutaan vielä kuukausilounaalle ja esitelmän aihe on hyvin mielenkiintoinen ja ajankohtainenkin, nimittäin JÄTE.

Saamme vieraaksi Kymenlaakson Jäte Oy:n toimitusjohtaja Kati Manskisen, joka kertoo meille jäteasioista otsikolla ” Jätteen uusi elämä”.

Kokoonnumme klo 12.00 kuuntelemaan esitelmää Vellamon puolelle opetustila Kaijaan ja sen jälkeen siirrymme ravintola Laakongin puolelle lounastamaan.

Lounastilaisuuden osallistumismaksu on 18 euroa ja maksusta lähetetään lasku sähköpostiin ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittautumiset viimeistään 14.5. tapahtumakalenterin kautta.

Tilaisuuden isäntäväkenä toimivat klubimestari Teppo, puh. 044-0150 700 ja klubiemäntä Riitta, puh. 040-1551 986.

Tervetuloa lounaalle!