Huhtikuu 2024

Torstaina 25.4. 2024 klo 13.00 huhtikuun kuukausilounas

Huhtikuun kuukausilounas järjestetään hyvin lyhyellä varoitusajalla, kun tapahtuma on jo ensi torstaina.

Kokoonnumme lounaalle Merikeskus Vellamon yhteydessä olevaan ravintola Laakonkiin klo 13.00.

Lounaan hinta on 13,50 euroa ja jokainen maksaa sen paikan päällä suoraan ravintolan kassaan.

Lounaan jälkeen siirrytään omatoimisesti kantasatamaan, jossa kuureissa 1-5 Kotkan kaupunki ja eri oppilaitokset järjestävät yhteistyössä viranomaisten kanssa Turvallinen Kaakko 2024-tapahtuman.

Nyt toista kertaa järjestettävä tapahtuma on osa Kaakkois-Suomen turvapuistotoimintaa.

Tapahtumassa voi tutustua turvallisuusrasteihin, mm kyberturvallisuus, robotikka ja vierailla koululaiva Merikarhussa. Lisäksi paikalla on sotilaskotiauto, josta voi ostaa jälkiruuaksi munkkikahvit.

Ilmoittautumiset saman tien ja viimeistään 23.4tämän linkin kautta.

Tilaisuuden hoitavat klubiemäntä Riitta Kilpinen, riitta.kilpinen@kolumbus.fi, puh. 0400-551 986 ja klubi-isäntä Teppo Sainio, teppo.sainio@parttia.fi, puh. 044-0150 700 .

Tervetuloa lounaalle !

Torstaina 4.4. 2024 klo 11.00 maaliskuun kuukausilounas

Maaliskuun kuukausilounas lipsahti huhtikuun puolelle, kun alkuperäinen suunnitelma, satamakierros, siirtyi lakkotilanteen takia.

Aluksi menimme kehittämisyhtiö CURSORIN vieraaksi Karhulaan, osoite on Kyminlinnantie 6.

Toimitusjohtaja David Lindström Cursorista kertoi yrityksen kuulumiset ja viimeaikaisimmat uutiset ja vastaili kysymyksiin.

Tapaamisen jälkeen siirryttiin Lounashuone Eaglen tiloihin lounastamaan ja jatkamaan keskustelua.

Tilaisuuden järjestämisestä vastasivat klubiemäntä Riitta Kilpinen,  riitta.kilpinen@kolumbus.fi, puh. 0400-551 986 ja klubi-isäntä Teppo Sainio, teppo.sainio@parttia.fi, puh. 044-0150 700.

Tiistaina 16.4.2024 klo 14.30 huhtikuun kuukausi-tapaaminen Kotkan seurakuntakeskuksessa, Mariankatu 14 Kotkansaarella

Kymenlaakson hyvinvointialueen palvelulautakunnan puheenjohtaja Johanna Hasu esitelmöi otsakkeella ” Hyvinvointialueen tulevaisuus ”.  Hasu on lisäksi Kymenlaakson hyvinvointialueen valtuuston jäsen ja hallituksen varajäsen.